Ahad, 1 Mei 2016

Budak Eko in the class

Assalamualaikum.


STPM aku ambil 4 subjek termasuk ekonomi. Disebabkan aku memang dari kelas akaun aku selesa untuk memiih subjek ini berbanding subjek lain. Cikgu yang mengajo aku pernah diajar oleh cikgu ekonomi asas aku.


Kalau aku kata budak eko tak sampai 10 orang mesti kome terkejut. Kan?
Masa sem satu budak eko seramai 7 orang. Sekarang tinggal 6 orang. Jepri dah masuk uitm. Huhuk.


Cikgu ekonomi aku mr. J. Dia sentiasa busy ajar budak PT3. Jadi, disebabkan konkongan masa, aku dan kawan-kawan yang ambil eko kenalah pergi tusen.


Jom tengok gambar yang aku ambil semasa tusen.



















Gambar ni diambil secara senyap-senyap. Kawan aku yang dua tu liat sangat nak bergambar. Koh koh koh.




Padahal kalau kome nak tahu, cikgunya lupa hari tu ada tusen. Dah lebih malang lagi, semua budak eko takde kredit utk tepon mr. J. Jadi, pulang lah kami ber7 setelah belajar sendiri. Kononnyalah…Padahal aku rembat majalah sekolah bawah meja si Fakhri. Koikoi.



Cau dulu.

Tiada ulasan: